vRPMind Nasıl Çalışır?
vRPMind yazılımı, iş dünyasının karmaşık ve çeşitlenen ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanmış, satış otomasyonu ve süreç yönetimini bir adım öteye taşıyan bir çözümdür. Bu esnek ve özelleştirilebilir platform, iş takibi, proje yönetimi, satış ve pazarlama yönetimi, müşteri ilişkileri yönetimi, satın alma, planlama, üretim, ihracat, muhasebe, finans, perakende dağıtım ve hizmet sunumu gibi birçok farklı departmanın ihtiyaçlarına uyum sağlayarak işletmelerin tüm süreçlerini tek bir platformdan yönetmelerini sağlar.
Her departman, kendi süreçlerini tanımlayabilir ve özgün iş akışları oluşturabilir. Bu sayede işlerini optimize ederken aynı zamanda standart bir iş takip yönetimine sahip olabilirler. Sürecin hangi birimde hangi aşamada olduğu, kimlerin işle ilgilendiği, kullanılan kaynaklar, görev atamaları, bitiş süreleri, faturalandırma, hedef takibi ve sonraki aşamaları gibi bilgilere anlık erişim sağlar.
vRPMind Yeni Nesil Satış Otomasyonu ve Süreç Yönetimi, farklı departmanların iş akışlarını entegre edebilme özelliği sayesinde işletmelerin genel iş akışlarına kesintisiz bir şekilde hükmetmelerini sağlar.
vRPMind’ın Bazı Avantajları
Piyasadaki diğer ERP ve CRM uygulamalarından farklı olarak satış ve iş süreçlerinizde tek bir ürünle tüm ihtiyaçlarınızı karşılar. Hem derinliği büyük olan iş süreçlerini kapsayacak kadar geniş bir yelpazede hizmet verirken hemde işletmelerin düşük bütçeler ile diğer ERP, CRM vb. uygulamalara yatırım yapma zorunluluğunu ortadan kaldırır.
vRPMind Kullanım Alanları
- Bilişim Şektörü
- B2B Satış
- İnşaat
- Mühendislik
- Spor ve Eğlence
- B2B Hizmet
- Eğitim
- Sigorta